FOOD: Salad isn’t always green

In de zomer heb ik altijd meer trek in salades dan wanneer het winter is. Wanneer het warmer wordt is een frisse salade heerlijk als lunch of als diner. En omdat het niet lekker is om maar altijd hetzelfde recept te maken kan ik bovenstaande tomatensalade zeker aanbevelen, tenzij je niet van tomaat houdt natuurlijk!!

Benodigdheden voor 4 personen:
– 5 Tomaten
– 1 rode ui
– Feta blokjes in olie

Snijdt de tomaten in stukjes, niet te groot ook niet te klein. Versnipper de rode ui, niet te grote stukken want anders zal de uiensmaak gaan overheersen. Doe de tomaten en de ui in een schaal en meng het door elkaar. Doe dan de feta blokjes erbij inclusief een klein beetje olie, de hoeveelheid kan je zelf bepalen maar let wel op de verhouding met de tomaat. Et voila..een lekkere frisse tomatensalade :)

Makkelijker kan bijna niet en het is echt heel erg lekker dus ik zou zeggen oordeel zelf en eetsmakelijk!

Liefs,
Nuria

4 Responses to “FOOD: Salad isn’t always green”

  1. forrthira

    Heerlijk! Ik heb op zonnige dagen altijd trek in iets lichters en dit is een leuke variatie op wat ik meestal maak. Gister maakte ik broodjes kruidenkaas, tomaat, mozzarella, basilicum; ook zo lekker! ♥

    Beantwoorden

Plaats een reactie

Basic HTML is allowed. Your email address will not be published.

Subscribe to this comment feed via RSS